1028 Budapest Kossuth L. u. 15-17. | Titkárság: 275-7935 | Tanári: 397-4468 |Gazdasági iroda: 275-7938

Karlinger Manó: A megépítetlen portréja 

 

Gulyás Anna: Logisztika az állatkertben, avagy a fényvisszaverő felületek neveléspszichológiája. A koreográfus.

 

Lányi Dávid: Az MI vegykonyhája -- avagy hogyan beszélhetünk mesterséges intelligenciáról, ha még a természetest sem értjük?

KAP pecsét WEB

 

Az iskola fejlődésével együtt fejlődik iskolakertünk is.

A hatodik, hetedik és nyolcadik osztályos diákok Csécs Mónika vezetésével folyamatosan építik, ápolják a kert egészét, a kertművelés órák keretében évek óta termesztünk zöldségeket és ültetünk virágokat.

Ebben a tanévben valósítottuk meg régi álmunkat, néhány magaságyás megépítését és a kerti tároló tetejének deszka borítását.

A fejlesztést a MagNet Bank Közösségi Adományozási Programja támogatta.

A munkálatokban nagy intenzitással vett rész a diákok csapata, akik a fafaragás órákon készítették el a magaságyások fa szerkezetét és ők készítették elő a tároló deszkatetejét is. A kertművelés órákon zajló komposztkészítés eredményeként a négy magaságyást meg tudtuk tölteni kitűnő minőségű, saját termőfölddel.

A tanév során sikerült megvalósítani azt a célkitűzésünket, hogy a kisebb osztályok is tudjanak a termőfölddel dolgozni, így az ötödikesek és a negyedikesek is kaptak egy-egy saját ágyást. 

A fejlesztés áttételesen hatott az iskola szülői közösségére is, többen kedvet kaptak a saját zöldség termesztésére, ki hagyományos módon, ki pedig magaságyás építésével.

FRISSÍTÉS:

A magaságyásokat a 2018/2019-es tanévben a harmadik osztályosok is elkezdték használni, ők búzát vetettek, melynek fejlődését így napról-napra tudják követni.

189305 1447240359260 3368704 n189305 1447240359260 3368704 n189305 1447240359260 3368704 n

 

Október 18-án 18:00-tól újra ParenTED est lesz iskolánkban!

JEGYRENDELÉS

Idén különös hangsúlyt szeretnénk fektetni egy olyan kérésre, mely a szülők felől érkezett: szeretnénk sok régi diák mostani munkáját bemutatni.

Ennek jegyében fogadjátok az előadások rövid leírásait!

EDV 0332

Gulyás Anna: Logisztika az állatkertben, avagy

a fényvisszaverő felületek neveléspszichológiája. A koreográfus.
koreográfus
Koreográfus, a CompagnieinterContemporain művészeti vezetője. 2013-ban táncos és próbavezető szakon, modern tánc szakirányon, 2016-ban, mint koreogràfus diplomázott a Magyar Táncművészeti Főiskolán. Önálló munkái mellett a kőszínházi produkciók is fontos szerepet játszanak munkásságában, az ország számos színházában alkot, a Kaposvári Csiky Gergely Színház tagja.
Alkotóként a ember pszichológiai-emocionális minőségeinek, az egymás közti és saját magunkkal szembeni kommunikáció, feltevések megfogalmazása, értelmezése hajtja.
Ehhez többek közt saját munkája, annak elvégzése adja a legerősebb talajt. Hiszen érdeklődése tárgya, ha úgy tekinti, saját hivatásának megértése.

 

profile01

Karlinger Manó: A megépítetlen portréja 

építészeti látványtervező
Hogyan lehet egy épület személyiségét és üzenetét megragadni egyetlen képpel? A narratív látványtervezés egy olyan összetett, interdiszciplináris folyamat, melyben a művészi látásmód, a legmodernebb számítógépes 3D grafikai technológia és a társadalomtudományi aspektus integráltan van jelen. Előadásom betekintést nyújt egy kevéssé ismert, de a mindennapjainkban egyre inkább jelenlévő szakma titkaiba. Az általam bejárt úton keresztül megpróbálom feltárni ennek a világnak a szépségeit, nehézségeit és utópisztikus távlatait.

32114606122 71c311c1c7 mLányi Dávid: Az MI vegykonyhája -- avagy hogyan beszélhetünk mesterséges intelligenciáról, ha még a természetest sem értjük?
kutatómérnök, Continental, ex-IBM Research

Minden nap halljuk, a "mesterséges intelligencia" hogyan haladja meg ilyen-olyan képességekben saját megalkotóját, az embert. Az irodalomban, filmművészetben szinte csak sötéten és félelmetesen ábrázolt ötletből úgy tűnik, még a megélhető jövőnkben valóság lehet. Valóban így lesz? Ha nem, akkor mégis mi zajlik a szemünk előtt? Ebben az előadásban erről a világról lesz szó: mítoszokról, a sokszor prózaibb valóságról, lehetőségekről, veszélyekről, és mindebben az ember szerepéről.

Az előadás 2018. október 18-án 18:00-kor kezdődik!

 

JEGYRENDELÉS

Előadás dátuma Szerző és Cím:
05.14. hétfő
17.00 Belák Dávid: Játéktól játékig, a tárasjátékok világa
18.00 Kubinyi Eszter: Presszó, impresszió
19.00 Balogh Kati: Motoros szív
05.15. kedd
17.00 Koller Zsóka: Ahol én vagyok a kisebbség
18.00 Novák Fruzsina: Székek új külsőben
19.00 Harsányi Natasa: Miről meséljek?
05.16. szerda
17.00 Eöry Lilla: Magyarul: ...táncolunk...
18.00 Sínay Bíborka: Beszél a kéz
19.00 Szávai Dorka: ....Akik az életet igazán szeretik.
05.17. csütörtök
17.00 Frischmann Andris: Igaz vagy hamis?
18.00 Taba Áron: A graffiti az ART
19.00 Tóth Imola: Föld és tűz
05.18. péntek
17.00 Zubor Viktor: Amuria története
18:00 Zsille Sára: Emeletes szoba
19.00 Kovács Ádám: Mit ér a komfort?
P ü n k ö s d  
05.22. kedd
17.00 Puglisi Bibiana: Phoenix, avagy a ponyva újjászületése
18.00 Pokorni Ábel: ,,Forog!" - felkészülés/ítés a filmkészítésre
19.00 Bóna Jakab: " Aki nem tudja tanítja"
05.23. szerda
17.00 Domonkos Péter: Egy HANG-szer létrejötte
18.00 Hajnal Adél: Kék kép-világ
19.00 Kulcsár Róbert: A világhálón túl - egy év offline
05.24 csütörtök
17.00 Tass Mihály: Longboard lustáknak
18.00 Tóth Eszter: Eltakar vagy kifejez?
19.00 Palumby Zora: Terápiás színház, a színek játéka
05.25. péntek
17.00 Tarczali Szabolcs: Egy szó - mint száz
18.00 Haraszti Mihály: Szakmák találkozása egy kapun át
19.00 Beyer-Dóczy Jakab: Torony

A Pesthidegkúti Waldorf Iskola 2018. szeptemberi kezdéssel részállású (heti 14 óra) angoltanárt keres.

Végzettség:

  • a Magyar Waldorf Iskolák kerettantervében meghatározott végzettségek*

Elvárt képességek, tulajdonságok:

  • magas fokú együttműködési készség
  • innovatív szemlélet, nyitottság
  • folyamatos önképzés és önismereti fejlődés iránti igény

Jelentkezés határideje és módja:

  • folyamatosan
  • elektronikus levélben  Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre

Csatolandó dokumentumok:

  • szakmai önéletrajz,
  • motivációs levél,
  • ajánlások, referenciák,
  • és az állás betöltéséhez szükséges végzettséget igazoló dokumentum(ok) másolata(i)

A 9-12. évfolyamon szaktanárként foglalkoztatható, aki  

a tantárgynak megfelelő szakos egyetemi szintű vagy mesterfokozatú tanár, e mellett akkreditált pedagógus-továbbképzésen szerzett Waldorf-pedagógusi képesítéssel rendelkezik vagy a munkába lépéstől számított 2 éven belül megkezdi Waldorf-pedagógiai tanulmányait,

Keresés

naptár

További olvasnivaló