Hírek
Építési tervek
2016 szeptemberében új épületszárnyban kezdi a tanévet az első négy osztály!Ezt tűztük ki célul, és úgy tűnik, hogy ez a cél most elérhető közelségbe került. Nagyon hosszú ideje készülünk arra, hogy iskolánk 13 osztálya megfelelő körülmények között tanulhasson. Az...
Régi diákok workshopjai
Április 11-én, pénteken rendhagyó napot tartottunk. Délelőtt az első öt évfolyam osztályai a legkülönbözőbb helyeken kirándultak, a 6. osztály Szombathelyen, a partizánkupán mérte össze erejét más Waldorf-iskolák diákjaival, az iskola épületének termeit pedig régi...
SHAKESPEARE: SZENTIVÁNÉJI ÁLOM
Szeretettel meghívjuk a 8. osztály színdarabjára SHAKESPEARE: SZENTIVÁNÉJI ÁLOM Fordította: Nádasdy Ádám Rendezte: Varga-Szemes László Előadások: május 10., 11., 12., este 6 óra Helyszín: az iskola aulája
Megértjük egymást félszavakból is? – Szülők Iskolája
Kedves Barátaink! Szeretettel meghívunk minden kedves érdeklődőt a SZÜLŐK ISKOLÁJA idei utolsó előadásáraFÉRFI-NŐI SZEREPEK, CSALÁDI RENDSZEREK, CSALÁDI KOMMUNIKÁCIÓ - FÉLSZAVAKBÓL IS...? Valóban megértjük egymást félszavakból csak azért, mert sok éve...
A PHWI 6. a rangsorban a pedagógiai hozzáadott érték alapján!
Hogyan lehet rangsorolni az iskolákat? Mit árulnak el ezek a rangsorok? Mik a naturális mutatók és mit jelent a pedagógiai hozzáadott érték alapú rangsorolás? Mit mér az egyik és mit a másik? Mindebből mire lehet következtetni? És mi köze van mindennek a...
A PHWI 6. a rangsorban a pedagógiai hozzáadott érték alapján!
Hogyan lehet rangsorolni az iskolákat? Mit árulnak el ezek a rangsorok? Mik a naturális mutatók és mit jelent a pedagógiai hozzáadott érték alapú rangsorolás? Mit mér az egyik és mit a másik? Mindebből mire lehet következtetni? És mi köze van mindennek a...
Még egy rangsor!
Elkészült egy érdekes kutatás, amely a gimnáziumokat rangsorolja a 10. osztályos kompetenciamérésen elért eredmények alapján. A kutatás célja az volt, hogy megállapítsa, a középiskolába lépést követően milyen pedagógiai hozzáadott értéket képvisel az iskola. Ebből...
Még egy rangsor!
Elkészült egy érdekes kutatás, amely a gimnáziumokat rangsorolja a 10. osztályos kompetenciamérésen elért eredmények alapján. A kutatás célja az volt, hogy megállapítsa, a középiskolába lépést követően milyen pedagógiai hozzáadott értéket képvisel az iskola. Ebből...
Sailing
A 11. osztályban most meséket és történeteket írnak a diákok. A cél: minél változatosabban használni a múlt időket és a töltelékszavakat. Once upon a time there were five little boys. They were best friends. In the middle of the summer one of them thought it...