1028 Budapest Kossuth L. u. 15-17. | Titkárság: 275-7935 | Tanári: 397-4468 |Gazdasági iroda: 275-7938

Egy alkotás létrehozói, de közönsége is, örömmel veszi, ha visszajelzést kaphat a létrejött műről: ha olyan személyek véleményét, tetszését vagy éppen fenntartásait olvashatja, akik komolyan elgondolkodnak az adott művön. Kérdéseket fogalmaznak meg magukban a létrehozás szándékáról és megvalósulásának a hatásáról, jelentéséről.

Így kezdődik az a levél, amelyet elküldtem pár 11. osztályos diáknak, felkérve őket arra, hogy írják meg véleményüket a 12. osztály Bertolt Brecht: A szecsuáni jólélek c. darabjának előadásáról. Olvassátok Lukács Péter és Deli Dániel írását.

Bővebben...

Véget értek az előadások, fogunk még beszélgetni és itt írni is róla.

Addig pedig nézegessétek Kalocsay Károly fotóit!

{igallery id=4363|cid=34|pid=1|type=category|children=0|addlinks=0|tags=|limit=0}

Gál Tamás szeptember óta tart sakkszakkört az iskolában péntekenként 14:15 és 15 órától.

Azt hallottuk, a gyerekek nagyon szívesen járnak ezekre az alkalmakra és ő is mindig nagy örömmel érkezik hozzánk. Ezt elegendő indoknak találtuk arra, hogy megkérjük, válaszoljon pár kérdésünkre.

Bővebben...

„Lányi Ádám -- régi diákunk – és Somlyó Tamás műegyetemista hallgatókként meglátták a csodát egy különös fizikai törvényszerűségben, a Lenz-törvényben, és létrehoztak köré egy játékot, amely lenyűgöző antigravitációs hatásával kézzelfoghatóvá teszi a fizika szépségét.” (www.hirlabor.hu)

Megrendelhető: https://www.indiegogo.com/projects/feel-flux

 

Iskolánk abba az életkorába ért, amikor végzett diákjaink nemcsak arról adhatnak hírt, hol folytatják tanulmányaikat érettségi után, hanem arról is, mit sikerült megvalósítaniuk abból, amit terveztek, hogyan alakult az életük. Erre utal cikksorozatunk címe is, Waldorf-indulók, amelynek első darabját alább olvashatjátok.

Hegedűs Zoltánt, aki 2005-ben érettségizett Paller Kata osztályában és nemrég vette át a doktori diplomáját, elsősorban arról kérdeztem, mikor kezdett el komolyabban foglalkozni egy-egy tantárggyal, tudományterülettel, és mi motiválta ebben.

 

Bővebben...

Keresés

naptár

További olvasnivaló